Skip to main content

Veel gestelde vragen

Wellicht heeft u enkele vragen over onze dienstverlening. Om het u gemakkelijk te maken vindt u onderstaand een aantal veelgestelde vragen. Mocht u desondanks nog een vraag of een toelichting willen hebben schroomt u dan niet om ons te bellen op tel. 035 – 6282334.

Waarom huren?

Indien u meubilair nodig heeft voor een korte of middellange periode, dan is huren een snelle, goedkope en simpele oplossing. Het voordeel is tevens dat u een hele korte levertijd heeft omdat alles vanuit voorraad bij u afgeleverd kan worden.

Hoe kies ik het meubilair?

Vraag via onze offerte button een offerte op maat aan. RE-PLACE werkt met short term pakketten waarin u niets zal ontbreken. Indien u voor een langere termijn wenst te huren dan worden de pakketten samengesteld naar uw wens en budget. Hoe dan ook u bent er zeker van dat ieder stuk representatief en kwalitatief goed is.

Wat is de min./max. huurperiode bij RE-PLACE?

RE-PLACE kent geen minimale huurperiode, wel een minimaal huurbedrag van 1 maand. De huurperiode kan zo lang zijn als u wenst.

Ik kan iets niet vinden op de lijst?

Onze lijst met artikelen wordt dagelijks uitgebreid, indien u iets niet kunt terugvinden neem dan even contact met ons op om te horen of er toch niet een mogelijkheid tot huur bestaat.

Hoe snel is de levertijd?

In principe maximaal 5 werk dagen (en afhankelijk van een evt noodzakelijke parkeervergunning) maar om teleurstellingen te voorkomen verzoeken wij u vriendelijk zo snel mogelijk een datumoptie bij ons te boeken.

Wat zijn de Handeling, aflever- en ophaalkosten?

0-50 KM van ons centraal magazijn € 200,00 (incl. handling costs) 50-150 KM van ons centraal magazijn € 250,00 150 + KM van ons centraal magazijn € 300,00 (incl. handling costs) NOTITIE; DE MEUBELS WORDEN IN ÉÉN KEER OPGEHAALD

Hoe verleng ik, indien nodig, mijn huurcontract?

U kunt ons heel eenvoudig een maand voor het aflopen van uw huurcontract schriftelijk van de te verlengen periode op de hoogte stellen.

Kan het meubilair ook gekocht worden?

Vanzelfsprekend, het zou zelfs een goede optie kunnen zijn indien u uit gaat van een langdurige huurperiode. Kopen kan tijdens maar ook aansluitend op de huurperiode.

Hoe zijn de artikelen verzekerd?

U betaald RE-PLACE een extra 4% aan verzekeringskosten over het totale huurbedrag excl. BTW. U dient zelf zorg te dragen voor een opstal- en brand verzekering. LET OP!, De 4% verzekering dekt de evt. gebruiksschade aan de meubelen, bij vernieling of brandschade of schade veroorzaakt door huisdieren dient de eigen verzekering aansprakelijk gesteld te worden en zullen wij de herstelkosten doorberekenen.

Moet ik een borg betalen?

Ja, er wordt een borg doorberekend van 3 maanden huur voor eventuele schade of verlies. Dit bedrag wordt na het controleren van onze meubels retour gestort op de rekening waar deze ook mee betaald is.

Hoe en wanneer betaal ik?

Maximaal 10 dagen voor aflevering van de goederen dient de betaling op ons bankrekening nummer binnen te zijn. Dit gaat per factuur. Let op!, Pin betaling, credit card of cheques nemen wij niet aan!